پشتیبانی فنی مهندسی
خدمات قبل از فروش
· رسیدگی به نیازها و خواسته های مشتریان
· مشاوره جهت انتخاب صحیح محصول
· بازدید از تاسیسات پروژه در صورت نیاز
خدمات در حین فروش
· طراحی ، ساخت و یا تهیه محصول با کیفیت
· ارسال محصول
· نصب و راه اندازی در صورت درخواست کارفرما
خدمات پس از فروش
· تامین قطعات
· سرویسهای دوره ای
· رسیدگی به شکایت مشتریان
شکایت مشتریان با اعزام کارشناسان این شرکت به محل مشتری، بررسی و تا حصول نتیجه نهایی که رضایتمندی مشتری را در پی داشته باشد توسط واحد(Customer relationship management) CRM پیگیری می گردد.
شرکت توان گستر آرمانیخدمات فنی مهندسی خود را در مراحل مختلف همکاری با مشتریان شامل قبل از فروش، در حین فروش و بعد از فروش انجام می دهد.
واحد R&D مجری ارائه خدمات قبل از فروش با توجه به آنالیز دقیق نیاز و خواسته های مشتریان خود و بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته و دانش و تجربه چندین دهه فعالیت توانایی پاسخ دهی به مشتریان خود را با ارائه انواع محصولات مورد نیاز مشتری را دارد.
واحدهای تولید و کیفیت در حین فروش مشتریان را پشتیبانی کرده و با تولید محصول باکیفیت منطبق با نیاز و خواست مشتری آنها را حمایت می کنند.
هرگونه سرویس و خدمات پس از فروش توسط واحدهای R&D و QC ارائه می شود.